[FreeBSD] Nagy baj van...

sajt sajt at free.internetx.de
2001. Ápr. 1., V, 15:10:57 CEST

On Sun, Apr 01, 2001 at 09:45:43AM +0200, Miklos Niedermayer wrote:

> A FreeBSD /usr/ports-ban vagy egy gpart nevu valami, az azt csinálja, hogy
> végigmegy a vinyón, és régi partíciók nyomai után kutat.  Az esetek 99%-ában
> megoldja a problémát.

Hello,

Na, gondoltam, hogy lesz valami megoldas. Az az igazsag, hogy beraktam egy
win-es gepbe a winyot, de a particion magic nem talalt semmit.

Annyi elonye volt a dolognak, hogy igen gyorsan leszoktam windoz-rol.

Na, de elinditom ezt a gpart-ot, ezt irja ki:
----
Begin scan...
Possible partition(DOS FAT), size(4996mb), offset(0mb)
Possible partition(*BSD disklabel), size(5114mb), offset(4996mb)
----

Aztan megall. Elvileg utanuk kellene lennie egy openbsd particionak. Na, most
en ezt a ket particiot szeretnem vissza tenni az MBR-be. Mit kell csinalni?

Nem akarok probalkozni, mert ez egy eleg veszelyes dolognak latszik.

Amon Tamas
sajt at amon.hu