qmail + pop3 authentikacio

sajt at amon.hu sajt at amon.hu
2001. Ápr. 1., V, 04:12:40 CEST

Hello mindenki!

Sikeresen felkuzdottem a qmail-t a gepre, es a kovetkezo problemam volna:
Azt szeretnem elerni, hogy csak azok tudjanak smtp-n levelet kuldeni, akik
elotte pop3-al leszedtek a leveleiket.
Ehhez az open-smtp4 csomagot probaltam hasznalni, amiben van egy patch
a checkpassword-hoz, es egy script, amit a patch-elt checkpassword
futtat. Nos, mar eleve a patch nem volt jo, ugyhogy kezzel irkaltam at a
forrast, leforditottam, es a helyere tettem. A kovetkezo problemak vannak:
1. Nem mukodik :)
2. Ugy laotm, hogy a checkpassword-nek kellene atadnia az ip cimet, egy
kornyezeti valtozoban (TCPREMOTEIP), de ezt nem teszi.
2. A tcprules, nem tud letrehozni egy tmp file-t (Ez a script-bol megy)
mert azt irja, hogy nincs hozza jogosultsaga. Pedig az egesz dolog root
joggal fut.

Ha esetleg van valami mas megoldasotok erre, azt nagyon szivesen vennem!

Elore is koszonom
--
Tamas Amon
sajt at amon.hu