[FreeBSD] cvs es current - kezdo kerdesek

Simonek Peter pacsom at kossuth2.radio.hu
2000. Feb. 14., H, 22:13:10 CET

Sziasztok!

Koszi a valaszokat, kozben azert probalkoztam, de a vegen csak nem jott
ossze. Bar Adam Szilveszter azt irta hogy a CURRENT-et felejtsem el mert
en a STABLE-t akarom :), azert en megis megprobalkoztam a muvelettel,
azzal a felkialtassal, hogy ami eddig mukodott ahhoz minek nyultak volna
hozza, ami meg ujdonsag, az nem baj ha nem tokeletes.
Szepen lejottek a forrasok, majd nemi Handbook olvasgatas utan elinditottam a
make world-ot. Nem hittem volna hogy ennyi ideig tart, de legalabb
ebedeltem kozben egy jot :)
Csont nelkul ment az egesz, mergemaster, MAKEDEV stb...
Aztan akartam forgatni egy uj kernelt, ezzel sem lett volna gond addig
hogy make install. Azt hiszem hogy valami boot.hints-et vagy valami
hasonlot hianyolt (nem emlekszem mar ra pontosan). Viszont az is igaz,
hogy nem vagyok a kernelforditas mestere FreeBSD alatt. Eletemben egyszer
csinaltam, de akkor a verzioszam 3.3 volt.
Az lett a vege hogy bootolni sem akart, mert nem talalta a kernelt, utana
mar az idom es turelmem is elfogyott.
Azert van egy sanda gyanum hogy olyan lehettem mint elefant a porcelanboltban,
most meg vakarhatom a fejem, hogyan ragasszam ossze a cserepeket :)
Koszi az eddigi segitseget, azert meg tovabb probalkozom!

     Simonek Peter
pacsom at kossuth2.radio.hu