Netscape problema

Uveges Balint manoe at freemail.hu
1999. Sze. 24., P, 21:44:56 CEST

Hello mindenkinek!

Csak rovid ideje vagyok FreeBSD user, de eddig nagyon tetszik az egesz os.
Tegnap este letoltottem a netscape navigator freebsd-s valtozatat, de
install kozben mar hibakat kuldott vissza (habar jelezte, hogy felmaszott
a gepre), majd inditaskor a /usr/libexec/ld.so file-t hianyolta. Beneztem
a libexec konyvtarban, ahol talaltam egy ld-elf.so.1 file-t, amire
ralinkeltem az ld.so-t... hat sokat nem dobott a helyzeten a hibauzenet
Bad magic: ld.so -ra valtozott...

A segitsegeteket kernem abban, hogy hogyan tudnam mukodeskepesse tenni a
netscape-et!

Segitsegeteket elore is koszonom!

H3Ll0!