[FreeBSD] eger hasznalat konzolon

Gabor Dolla agdolla at mezon.net
1999. Sze. 12., V, 18:58:01 CEST

> Ez nem nagy gond... hagyd ugy es kesz. Ha legkozelebb ujra kijelolsz
> valamit, akkor ugyis felulirodik a buffer tartalma. Szepnek nem szep de
> nem is kritikus. A celnak megfelel...
RANDA !!!! FUJJJJ !!!! bezzeg a linux nem csinal ilyet :)))
a manual page szerint is csak kijelolni lehet....

> Az egyik (vt0) egy vt100 terminal, a masik egy SCO color console
> kompatibilis cucc. Ha csak a sajat gepeden dolgozol, nincs nagy kulonbseg,
> de ha valahova belepsz, akkor a vt100-at majd minden oprencer ismeri, a
> default cons25-ot viszont egyalatalan nem mindegyik... de ugyanez megvan
> Linuxon is. Semmit se szeretk jobban, mint a "Unknown terminal type
> Debian" tipusu uzeneteket...en a SCO-t hasznalom, mert eddig nem lattam ra
> okot, hogy ne ezt tegyem es ez a default.

na kozben kiprobaltam a vt-t, de nem tetszett, visszaalltam az sco-ra
de az sco-val is van terminal emulacios gond :(((

a vt-s nemcsak hogy ronda, de van egy vttest progi, es azon meg is bukott
..., plusz szokatlan a kezelese, villog, minek ez nekem :))

Gabor