[FreeBSD] A Láma.

Adam Szilveszter sziszi at petra.hos.u-szeged.hu
1999. Sze. 12., V, 11:26:14 CEST

On Sun, 12 Sep 1999, Dohany Tibor wrote:

> Sziaszok.
>
> Először is mindenkit üdvözlök.
> Új vagyok a listán, ezért nézzétek el nekem ha nem tudok normálisan
> kérdezni.
Szia Tibor!

Udvozollek a levlistan es remelem, hogy meg sok kellemes elmenyed lesz a
FreeBSD-vel...:-)

> Viszont van egy problémám.
> A package - eket nem találja a /stand/sysinstall (a dos particiót fel
> mountolja).
> Ugyanis dos partícióról szeretném őket feltenni (mivel hogy nincs még
> install CD-m).
> A package -eket sem a /packages/all sem  külön könyvtárakba téve nem
> találja.
A /stand/sysinstall ismeri az package install DOS particirol opciot...
csak nem tudom kiprobalni, mert nalam nincs ilyen tipusu particio...lehet,
hogy nem kellene mountolni...de ez csak egy tipp...

> Apropó Magyarországon hol lehet FreeBSD cuccosokat letölteni.
> ftp://ftp2.hu.freebsd.org/pub/FreeBSD/releases/i386/3.2-RELEASE
> User anonymous access denied.
> ftp://ftp.hu.freebsd.org/pub/FreeBSD/releases/i386/3.2-RELEASE
> r name or IP address unresolvable. Register your machine 212.108.192.42
> Hibákat tapasztaltam.
Ezen helyek mindegyikerol lehet letolteni, de a problema a te
keszulekedben van sajnos... nincs megengedve a reverse DNS a cimedre.
Ezert az ftp szerver nem enged be... ez egy biztonsagi beallitas. Meg
kellene kerni a nameserver uzemeltetodet, hogy segitsen...

Remelem ez valamennyire segitsegedre lesz...

> Segítségeteket előre is köszönöm.

Udv:
      Adam Szilveszter
      JATE Szeged