sendmail config

Antal Rutz rutz at dab.iit.uni-miskolc.hu
1999. Okt. 26., K, 10:30:09 CEST

On Tue, Oct 26, Pelhrimovsky Zsolt wrote:
> Szia!

> beuzemeleset,
> valtozo
Lehet egy olyan megoldas, hogy mielott beindul a sendmail, a sendmail.cw-be
(az Fw/etc/sendmail.cw alapjan) becateled az FQDN-t.
Amugy nekem is eleg bajom volt a sendmaillel, marmint a konfigjaval, nem a
mukodessel (Meg az o'reilly konyvon is atragtam magam). Aztan egy hirtelen
otlettol hajtva atnyergeltem qmail-re, azota semmi gondom. Egy kicsit nehezkes
felfogni a mukodest elsore, de vannak kepek, meg doksik (amik szinten nem a
hetkoznapi jol megszokott unix manpage-ek reszletessegere alapoznak), de egy
ido utan rajossz, hogy a konfigja mindenkeppen egyszerubb.
Es szerintem gyorsabb is...

--

--rutz