[FreeBSD] print via samba

Adam Szilveszter sziszi at petra.hos.u-szeged.hu
1999. Okt. 22., P, 15:13:45 CEST

On Fri, 22 Oct 1999, Zahemszky Gabor wrote:

> Ez mondjuk mar nem annyira normalis.  Nem lehet veletlenul, hogy az NT oldalon
> valami gubanc van?  Pl. neked nincs jogod ra nyomtatni, ilyesmi.  En tudom,
> hogy nem ertek az NT-hez, de evek tapasztalata alapjan, ha a Unix oldalon
> latszolag jo, es meg se megy, majdnem mindig a Microfosban talaltam meg a
> hibat.
Eddig elegge szorosan koncentraltunk a problemara, ezert azt meg se
kerdezte senki, hogy a samba ugy egyebkent mukodik jol? Pl hozza tudsz
ferni a jogaidnak megfeleloen mondjuk ennek az NT gepnek a
share-jeihez?

* Adam Szilveszter * JATE Szeged * email: sziszi at petra.hos.u-szeged.hu *
* Homepage : none * alternate email: cc at flanker.itl.net.ua *
* Finger sziszi at petra.hos.u-szeged.hu for PGP key. *
* I prefer using the door instead of Windows(tm)... *