[FreeBSD] IP aliasing OpenBSD-n

Adam Szilveszter sziszi at petra.hos.u-szeged.hu
1999. Nov. 18., Cs, 21:11:21 CET

On Thu, 18 Nov 1999, Gabor Szabo wrote:

> Sziasztok,
>
> orokoltem egy OpenBSD gepet - a rendszergazda meglepett -
> es most 24 oran belul egy maodik IP cimet is hozza kell adni
> az egyetlen halokartyahoz.
> (IP aliasing)
>
> Linuxon mar tudom hogyan kell csinalni de BSD-n es kulonosen
> OpenBSD-n nem is sejtem.
>
> hogyan kell ezt csinalni ?
> merre induljak ?
>
> Udv
> -- Gabor
Haho!

Olvasd el a man ifconfig-et, az ifconfig alias lesz az, ami neked kell.
Nem hiszem, hogy nagyon elterne a linuxtol...

Valami olyasmi lenne hogy

ifconfig <kartyad> alias <IP cim>, ha nem tevedek. Ha igen, barki
nyugodtan torkolljon le, mert meg nem csinaltam de asszem igy hallottam
mastol!

 Remelem ez segit!

Udv:

Szilveszter
* Adam Szilveszter * JATE Szeged * email: sziszi at petra.hos.u-szeged.hu *
* Homepage : none * alternate email: cc at flanker.itl.net.ua *
* Finger sziszi at petra.hos.u-szeged.hu for PGP key. *
* I prefer using the door instead of Windows(tm)... *