Problemák

Magosanyi Arpad mag at bunuel.tii.matav.hu
1999. Nov. 17., Sze, 17:52:48 CET

Hi!

Na Zahi, felnyomtam a 3.1-et amit adtál egy SNi60-ra.

hol az ssh?
hogyan lehet a pkg_info -t rávenni, hogy csak a csomagok neveit írja ki?
a locate adatbázist mivel kell megcsinálni? nincs updatedb?
start_if mintascript van valahol?
mitől van az, hogy egy 128 megával ellátott gépen egy find
másodikra is órákig fut a /usr/ports könyvtáron?
hogyhogy az interface-ek felhúzása az ip filtering _előtt_ van az
rc scriptben?!?
Egy kicsit össze vagyok kavarodva itt a csomagkezeléssel kapcsolatban.
Azt értem, hogy vannak a portok, amik a /usr/local-ba kerülnek és
a pkg_info kiírja róluk az infót. De mi van a többi csomaggal,
azok a base részei oszt kész, vagy egy másik csomagkezelő vonatkozik rájuk?
Jó pont: meglepődtem hogy mennyi port van a FreeBSD-hez.

--
GNU GPL: csak tiszta forrásból