postfix

Marton Fabo morton at eik.bme.hu
1999. Nov. 17., Sze, 00:44:19 CET

	Hello lista,

	Par buta kerdes a postfixszel kapcsolatban, amikre magamtol nem sikerult
rajonni, hatha valaki tud seggiteni...
	Egyreszt, hogy tudom megnezni, epp mit csinal, hogy all a queue satobbi?
	Masreszt, azt irja magarol az smtpd-je, hogy tud futni a postfix kornyezet
nelkul, ilyenkor a maildrop-ba teszi a fogott leveleket, hogy valaki majd
csinaljon vele valamit. Igy hat beirtam az inetd.conf-ba, de sajna arrol
panaszkodik, amikor futnia kene, hogy

postfix/smtpd[8453]: fatal: no transport type specified

A manualjaban meg csak ennyi van mint opciolista: [generic Postfix daemon
options]. Szoval nem vallja be magarol, hogy is tud onalloan mukszeni.
Amugy nekem az is tok jo lenne, ha a postfix mindig futna, csak le lehetne
tiltani a periodikus probalkozast (amikor nem vagyok online).
	Amugy a showq is azt hazudja, hogy tud standalone futni a rootnak, azt
megsem, mert ilyenkor azt mondja, hogy ne futtassam kezzel.
	Barmi segiteseget elore is koszi!

								mortee