[FreeBSD] sendmail problema

Pelhrimovsky Zsolt Zsolt.Pelhrimovsky at at.siemens.de
1999. Nov. 15., H, 14:19:05 CET

Szia!

>A hetvegen egy FBSD 3.3-at telepitettem, amin a sendemail 8.9.3
>van, illetve egy masik gepre (FBSD 2.2.7) ugyanilyen sendmailt
>tettem fel. Ma reggel ota mindket gepen a levelek 5-10 peldanyban jonnek
meg.
>Ez mitol van? Ha lehet, surgos segitsegek kernek.

Sendmail.cf ugyanaz?

Mindenfele guruk ilyenkor azt tanacsoljak, hogy nezz korul a sendmail es DNS
(name-szerver) osszjatek haza tajan. Bar nem vagyok guru, de en is ezt
javaslom. Jomagam korabban a neme-szerverunkkel kiserleteztem, ami ilyesmit
eredmenyezett. Miutan a valtoztatasokat megszunttem, akkor a tobbszorozes is
megszunt. Ekkor a sendmailhoz hoza sem nyultam. (Az, hogy mindket gep
"megbokrosodik", valami hasonlora utal.)

Most igy hirtelen nem tudom, de a sendmailnek vanak olyan opcioi, amelyekkel
kiirja, hogy egy adott cimre erkezo, ill. meno levellel mit csinalna (teszt
uzemmod). Ez is hasznos lehet ilyenkor.

Udv:
	Pzso