[FreeBSD] Offtocsik: Sun Tovaris 7.0(intel) install

Sebestyen Zoltan szoli at netvisor.hu
1999. Nov. 1., H, 10:21:23 CET

On Mon, 1 Nov 1999, Krisztian Rizmann wrote:

> Szia.
>
> Az utobbi idoben en is installalgattam a fent nevezett op.
> Igen sajat boot managert tesz fol.
> Eleg idetlen tud lenni.
De csak a boot managerrel van a gond? Úgy értem, nem szúrja mást el a
gépen? Mert ha csak ennyi a gáz, akkor max. újra felrakom a saját boot
manageremet..
Konkrétan arra lennék kiváncsi, hogy a már meglevo NT/FreeBSD párosnak ne
akasszon be.(rossz néven venném, ha a BSD disklabel elköszönne)

Sebestyén Zoltán <szoli at netvisor.hu>	I can't choose what I can't believe
					That the way of life is to live and grieve
MAKE INSTALL NOT WAR			'cause I see living as a place in the sun
					and the world as a place for a kingdom to come

I use UNIX because reboots are for hardware upgrades.

                 Kick me! Whip me!! Make me develop on AIX!!!