CDROM and long file names (fwd)

Gabor Dolla agdolla at datanet.hu
1999. Május. 26., Sze, 16:54:56 CEST

> [Charset X-UNKNOWN unsupported, skipping...]
>
> 1) a fonti uzenetet direkt a Te kedvedert hagytam benn (drusza!), hogy irjad
> man altal a nemtommidet, hogy valami ennel kulturaltabb karakterkeszletet
> adjon, mert szegeny oreg elm ezt birja produkalni.  Olvasni megy, de a reply-
> nal ezt kapom.
bocsi, regen be volt allitva, de most tenyleg nem volt
most allitolag iso-8859-2 :))
de mivel nem irok ekezetet, ezert us-ascii lesz megint

> 2)  azt man ertem, hogy csinos nok koreben lehet zabalni, es neha meg okosakat
> is mondanak, de tippet is adjal, hogy mivel gyozzem meg a fonokomet, hogy
> kulgyon ilyesmire.  Ha csinos nok is vannak, meg kaja is, akkor az nem ingyer
> van, de ha igen, en akkor is biztos tanitok.  Ma delben is feldobott, hogy

semmi az egesz:
www.cisco.com -on jelentkezel reseller-nek (ingyen van)
innentol kedve szamtalan reklamlevelet kapsz :))
meg idonkent dhl-el postat !!!!
es mindig kapsz meghivot eloadasokra
erre email-ben regisztralod magad
es kesz