CDROM and long file names (fwd)

Gabor Dolla agdolla at datanet.hu
1999. Május. 26., Sze, 16:17:39 CEST

> Az nem teljesen ugyanaz: ha a queue prioritásokkal szórakozol,
> akkor ha éppen nem használod az ssh-t, a minden más tud full sávszélességgel
> nyomulni. És nem csak a sávszélesség kiosztásáról van szó, hanem hogy
> mennyire legyen interaktív a dolog: egy videónál pl az a nyerő algoritmus,
> hogy ha X időn belül nem tudtad a csomagot beletömni a drótba, akkor
> inkább eldobod.

ami meg szerintem tok jo, az a linuxban (!) a ipchains-ben van, ha a
linux-on atmennek a csomagok, akkor a tcp/ip csomag fejreszeben be lehet
billenteni bizonyos flageket, es ezaltal prioritast adni a csomagoknak
(ilyenek vannak, hogy max throughput, minimum delay), igy lehet a
telnet-et vagy mas interaktiv program forgalmat a tobbi ele helyezni

Gabor