CDROM and long file names (fwd)

Szabolcs Szigeti pink at iit.bme.hu
1999. Május. 25., K, 17:20:49 CEST

On Tue, 25 May 1999, Zahemszky Gabor wrote:

> Te nyertel.  386BSD 0.1, meg SLS Linux 0.99pl??? kernel.

De csak hajszallal, mert mire megszereztem, rajottem, hogy a 0.0 nem el
egyutt mas oprendszerrel (teljes diszk kell neki) es 386-oson sem megy, ha
nincsen hozza 387-es. De szerencsere igen hamar kijott a 0.1.

A regi szep idok, amikor meg 40 floppirol kelett installni, es a kernel
forditast 3-4-szer ujrakezdeni mert valami memory leak volt, es
folyamatosan lassult a gep...

Kulonben az elso unixom egy pdp 11-en futo 6th edition volt es nagyon cool
dolgokat csinaltunk vele. Ja, es az is megvan forrasban!

> Le vagy opve.  De azert aruld el, hogy ez mit jelent?
> Ja azert vagy leopve, mert nem azt mondtad, hogy mert az a jobb.

Mi mert az a jobb? Kulonben kopve, csak tulleptem a k betu kvotat :-)

> beagyazott exceles ize a shell '<< E-O-F' mechanizmusaval nem elerheto?
> (Ezt csak azert, mert mint mar tobbszor emlitettem, engem az ég az utobbi
> evekben megkimelt az ilyen szarok hasznalatatol.)

Errol csak az jut eszembe, hogy az igazi programozok igy programoznak:

cat > a.out

> Csak azert mert utalok sokat gepelni:
> make depend kernel install
> (az egy `` kernel'' rovidebb, mint a +2 ENTER + 2 make)

Viszont azt kifelejted, hogy igazabol a make depend elhagyhato, ha tok uj
kernelt forditasz, mivel ugyis mindent ujra kell forgatni.

> Szegyeld magad: shutdown -r now, vagy ThreeFingerSalute (ACD)

Nehogymar userek legyenek a gepen, amikor most forditom eloszor a kernelt
:-).

Kulonben egyszer allitottam le ugy egy hpux-et, tele userrel, hogy adtam
nekik 5 percet, de csak az enter utan derult ki, hogy a hpux nem percben,
hanem masodpercben ertelmezi a shutdown argumentumat.

szabolcs bofh