AW: Alaplapi FreeBSD

Sebestyen Zoltan szoli at netvisor.hu
1999. Május. 13., Cs, 12:56:31 CEST

On Thu, 13 May 1999, Zahemszky Gabor wrote:

> > Ugy erzem, itt valamirol lemaradtam. Szoval most mi ez a FreeBSD BOF?
> > (a HUMBUG-gal tisztaban vagyok...)
>
> Meg en se tudom.  De szervezem.  A BOF az valami olyan (ha nem csal az Orszagh-
> fele nagyszotar), hogy Birds of Feather, ami magyarra kb ugy fordithato, hogy
Nem csal. A kifejezést ismertem (ugyanilyen UNIX-os kutykurutty)

Sebestyén Zoltán <szoli at netvisor.hu>	Things must changed we must rearrange
					them, or we'll have to estrange them.
					All that I'm saying the game's not
MAKE INSTALL NOT WAR			worth playing over and over again.

I use UNIX because reboots are for hardware upgrades.

		   -- Waiting for FreeBSD 3.1, not Godot --

                 Kick me! Whip me!! Make me develop on AIX!!!