Linux & FreeBSD (fwd)

Gabor Dolla agdolla at mezon.net
1999. Május. 10., H, 14:41:55 CEST

ja es meg valami:

kellett volna a linux egyik ethernet laban traffic shape-ing, vagyis
lekorlatozni a max savszelesseget
ilyen van freebsd alatt penzert, a linux-os ingyenesnek tunik
viszont: amint megprobaltam volna hasznalni a linux teljesen elhalt, csak
a reset gomb segitett !!!!!!!!

szoval a linux halozati reszen tobb a mozgolodas, mint a freebsd alatt, pl
QoS, traffic shapeing, stb szolgaltatasok tamogatasa, csak epp
(legalabbis az az altalam hasznalt felallasban) meg nagyon kezdeti
allapotban vannak meg ...
es pl linux alatt van a megjegyezhetetlen nevu beowolf vagy hogy hivjak...
viszont nekem nincs jelenleg ra szuksegem :))

mas:

tud-e valaki olcso megoldast token ring es ethernet bridge-elesere

valami ilyesmi:
1 pc, 1 ethernet kartya, 1 token ring kartya
+ sw amit bridgel netbeui-t ...

pl linux tudja ezt ????

Gabor