Linux & FreeBSD

Pirity Tamas Gabor ptg at server.elte-apaczai.sulinet.hu
1999. Május. 6., Cs, 16:36:33 CEST

Ha jól tudom, Peter Czanik ,,véste elektronba'' az alábbiakat:
=>> De ha egyszer valaki megmagyarazna, hogy mi jo a Linuxon?  MAG? PTG?
En szivesen megmagyaraznam, ha ismernem a BSD-t, de sajnos meg sohase
lattam, csak szeretnem kiprobalni. A Linux szamomra (egyelore) csak
annyival jobb, hogy konnyebb hozzajutni. (Legalabbis olcsobban. :)

<KUNYIZAS>
Ha valaki tudna kolcsonadni egy CD-t (gondolom, le szabad masoltatni...),
akkor legalabb lenne osszehasonlitasi alapom...
</KUNYIZAS>

--
PTG
Jesus is my POSTMASTER GENERAL ...