Linux & FreeBSD

Peter Czanik czanik at fang.fa.gau.hu
1999. Május. 5., Sze, 17:34:20 CEST

Szia!

On Wed, 5 May 1999, Zahemszky Gabor wrote:
> nagyon akarod 2-3 napra ujra osszeszemetelhetem a diszkemet.  Nekem az
Sajna azota akualitasat vesztette a kerdes, mert toroltem az otthoni
bsd-t. Egyreszt nem jottem ra a boot dologra, masreszt hirtelen nagyon sok
hely kellett hdd-n (2 hosszu zenei cd-t csak 10 percre kaptam kolcson ->
cdparanoia ;-)))

> diszket.  Butulni nem tom, mert en nem szeretem a lilot, igy mindig a bsd
En meg lilo maniakus vagyok, de hat ki mit ismer meg eloszor...

> mi modon vegyem ra a _particion_ csucsulo lilot a bsd bootra.  De szep
A lilo mukodeseben nem vettem eszre kulonbseget, nekem MBR-ben es particio
elejen is egyformat jol mukodott, ezt a legutobbi bsd boot-ot
leszamitva...

> Ui: dicserheted, de nem tetszik a suse, igaz ez egy 6.0-s volt, most van
Nekem egyebkent epp azert tetszik, mert ez talan a leginkabb bsd-re
hasonlito (/etc/rc.config, stb.) ;-))

> De ha egyszer valaki megmagyarazna, hogy mi jo a Linuxon?  MAG? PTG?
Nalam kb. igy: munkaallomas Linux, mert tobb program, csicsasabb, MC
szerver viszont BSD, mert stabilabb, integraltabb rendszer. Bye,
	Peter

Peter Czanik			GAU Faculty of Agriculture
czanik at fang.fa.gau.hu		http://fang.fa.gau.hu/~czanik/