lpd problema :'-(

Sebestyen Zoltan szoli at netvisor.hu
1999. Már. 17., Sze, 11:31:11 CET

Nagy az én problémám, feleim....

 Van egy grafikai stúdió, ahol sikeresen kitököltem egy NT szervert
helyére FBSD-2.2.2-t rakva, ennek egy éve. Minden nagyon szép, minden
nagyon rulez volt, de a printer spoolert az istennek nem tudtam össze
hozni, nagy részben annak köszönhetően, hogy alkalmi jelleggel jártam csak
a stúdióban és így nem igazán tudtam beleásni magam a dolgokba. No
mindegy, végre szereztem egy netatalk profit, aki tegnap neki is állt a
dolognak, gyorsan megcsinálta a szükséges config file-okat, majd jött a
meglepetés, az istennek nem sikerült az lpd-t működésre bírni. Először
azon nyavalygott, hogy nincs /dev/lp (létezik egyáltalán ilyen BSD-n?)
aztán meg mindenáron a /var/spool/output/lpd-be akart minden rakni, holott
a printcap file-ban mindenfélét leírtunk neki. Tud valaki valamit arról,
hogy a BSD-s lpd-nek milyen viselt dolgai vannak/érdemes-e kicserélni
valami másra?

Sebestyén Zoltán <szoli at netvisor.hu>	I'm believing that the Holy Spirit is
					gonna allow the hand, and the foot, and
MAKE INSTALL NOT WAR			the mouth, just to begin to speak, and
                                        to minister, and to heal coordinated by
					the head.

I use UNIX because reboots are for hardware upgrades.

		   -- Waiting for FreeBSD 3.1, not Godot --

                 Kick me! Whip me!! Make me develop on AIX!!!