[FreeBSD] realplayer

Sebestyen Zoltan szoli at netvisor.hu
1999. Jún. 23., Sze, 11:24:31 CEST

On Wed, 23 Jun 1999, Zahemszky Gabor wrote:

> Hello!
>
> No szoval hogyan sikerult beizzitanod, mert nekem eddig ketfele eredmenyem
> lett: mar a sajat welcome.ram-jet se ismerte fol, mert valamit morog, barmi
> masra pedig (nojo, legutobb a www.djabe.com-on levo hangok kozul valamire)
> folyton azt morogja, hogy tomoritetteket nem tud zenelni.  Szal mit tettel,
Sidecomment: Itt valószínüleg azt károgta, hogy nincs megfelelő codec. És
miért nincs? Mivel a codec-ek shared librarykban vannak és eme shared
libraryk nincsenek benne az LD_LIB.._PATH-ban.
 > hogy rendesen mukodjon?

Sebestyén Zoltán <szoli at netvisor.hu>	I can't choose what I can't believe
					That the way of life is to live and grieve
MAKE INSTALL NOT WAR			'cause I see living as a place in the sun
					and the world as a place for a kingdom to come

I use UNIX because reboots are for hardware upgrades.

                 Kick me! Whip me!! Make me develop on AIX!!!