[FreeBSD] gettext + KDE

Gabor Dolla agdolla at datanet.hu
1999. Jún. 22., K, 09:33:21 CEST

emlekeim szerint nekem lefordultak, de talan az meg valami 2.2.8 vagy
3.0-RELEASE volt....
azt nem ertem, hogy ha forrasbol forditja le, akkor minek neki a linux
emulacio ??? vagy van csak linuxhoz, binarisban elerheto resze is a
dolognak ???
melyik verziot hasznalod ? probaltal upgrade-ni :)) ???

Gabor