gettext + KDE

Thomas Nagy nthomas at elender.hu
1999. Jún. 21., H, 21:07:40 CEST

Sziasztok!

	Eppen KDE-t probalok forditani a port-okbol. Hogy a kdelibs-et nem
tudta megpatch-elni, az egy dolog, azon tultettem magam (igy is
lefordult). Most viszont (a kdebase) nem talalja az intl.1 shared
library-t, aminek a gettext-bol kene lefordulnia. A tobbi keresett
library-bol itelve egy libintl.so.1-et keres a /usr/compat/linux/usr/lib
konyvtarban, ahol tenyleg nincs semmi intl* . Lehet, hogy ennek koze van
a kdelib patchelesehez? Oszinten szolva nem hinnem, de minden lehet. A
gettext-0.10.35-ot azota otvenszer ujraforditottam, de nem keletkezett
libintl.so.1. Pedig az --enable-shared -et is beallitottam. Egy masik
particion is megneztem, ahol volt mukodo KDE (marmint majdnem mukodo),
sot, azon elotte mar le is forditottam a kdebase-t, es egy masik hibat
kaptam (tehat ezen tulment), de ott sem talaltam megfelelo file-t.
	Egyebkent az egesz ujraforditas azert kell, mert a kdm nem igazan
mukodik a package-ekbol. Gondolom ezt mar mas is eszrevette. A kde
mailing list-en keresve azt tapasztaltam, hogy nem igazan talaltak
megoldast a problemara. Van akinek mukodik, az orul, masoknak meg marad
az ujraforditas. Egyebkent van koztetek olyan, akinek mukodik a kdm?
Erdekelne...
	Mit csinaljak ezzel a gettext-el illetve intl.1 shared library-val?
Sziasztok,
Thomas
--
Thomas Nagy, Budapest, HUNGARY