[FreeBSD] Linux Error: 12: Cannot allocate memory

Zoltan Gobolos z.gobolos at richter.hu
1999. Jún. 18., P, 12:00:02 CEST

Gabor Dolla wrote:

> a /etc/login.conf -ban nezd meg, hatha le van korlatozva az adott user
> resource foglalasa...
>
> Gabor

az sajna rendben, nem nyultam hozza, telepites ota ...
DE:
van meg nehany problema a linuxconffal ... pld meg egy korabbi telepites
utan tudtam futtatni a glquake-et, most az ujabb telepites utan nem.
pedig ez most egy tuti jol osszerakott rendszer lett.
csak az oracle es a glquake nem megy.
a glquake.core-nal a gdb azt mondja, hogy szegeny nem talalja meg a
libvga.*.so.*-t, de az ott van a /compat/linux/... konyvtarban
ugy erzem, hogy nem mindig mukodik jol a linuxemu gyokerkonyvtar
csereje.
van erre megoldas ?

koszi

Zoli