[FreeBSD] okos update

Gabor Dolla agdolla at datanet.hu
1999. Jún. 15., K, 10:00:13 CEST

> 	Letezik-e valamilyen "okos" update a package-ekre illetve a
> port-okra. Kb. 50 package van installalva a rendszerben. Ha szeretnem az
> osszeset upgrade-elni a legujabbra, akkor mi a kovetendo modszer? Nehany
> package-elnel nem volna problema, de eleg sokan vannak igy elegge nagy
> munka volna akar port-okbol ujra epiteni oket.

ilyet nem lattam
lehet irni egy viszonylag egyszeru scriptet, ami vegigmegy a
/var/db/pkg-ban talalhato package leirasokon, majd bemegy az adott package
ports konyvtaraba es csinal egy make install-t ....
de elotte javaslom, hogy az egesz alaprendszert update-eld (pl cvsup) es
csinalj ra egy make world-ot, mert igen sok ports csak azutan hajlando
felmaszni :(
van egy-ket csomag, aminek az installalasa felulirja a regi konfig
fajlokat :( (emlekeim szerint legalabbis en 1-2 ilyet megszivtam), ezert a
/usr/local/etc-t erdemes elotte lementeni...

Gabor