[FreeBSD] http://www.index.hu/cikk3/freebsd/

Peter Czanik czanik at fang.fa.gau.hu
1999. Jún. 8., K, 14:17:08 CEST

Hello,

On Tue, 8 Jun 1999, Pirity Tamas Gabor wrote:
> verzió, RedHatből is van 6.0, FreeBSD-ből is 3.2. Harmadrészt a linuxosok
> sem gondolnak nagyon jókat a RedHatről, Debian rulez...
Igen, lasd www.linux.hu, meg a SuSE is lenyomta, pedig az igen csak alig
egy eve kezd terjedni kis hazankban (na jo, en mar harmadik eve hasznalom
;-))
Mag, Gabor: a Linux vs. FreeBSD vs. commercial PC-s UNIX-ok
osszehasonlitast megcsinaljuk nyar vegen? Beszelgettem rola az
Infopen-esekkel, es szivesen segitenenek ok is, es az eredmenyek is nagyon
erdekelnek oket! Bye,
	Peter

Peter Czanik			GAU Faculty of Agriculture
czanik at fang.fa.gau.hu		http://fang.fa.gau.hu/~czanik/