Uj Mirror

Antal Rutz rutz at dab.iit.uni-miskolc.hu
1999. Jún. 3., Cs, 16:57:32 CEST

On Tue, Jun 01, Szabolcs Szigeti wrote:

> Mi kell a cvsup szervehez? Sosem csinaltam ilyet. Oprencer: Digital unix4.
>
> Ha valaki megmondja, hogy mit kell csinalni, lehet rola szo. Sajna most
> nem nagyon erek ra doksit olvasni. (meg aztan nehogy maa dolgozzak :-)
>
> szabolcs

Eloszor is jo lenne leforgatni. Ehhez, ha jol lattam a modula-3 es a
modula-3-lib kell. Install utan a legegyszerubb persze az lenne, ha egy
freebsd masinara felmountolnad a mirrorozo fs-t a dec-rol, a portsbol
leszippantanad a cvsup-mirror-t es nyomnal ra egy make-et.
Utan meg megeditalnad a srcipteket.
Amugy csak a doksiolvasas marad.
Azert erdemes lenne egy magyar CVSup szervert beloni, ha mar van hely :),
legalabb a STABLE-re.

--

--rutz