jobb megoldas mint a callback kerestetik

Geza Fodor hae_geza at yahoo.com
1999. Júl. 8., Cs, 10:45:20 CEST

kerdes:

van nekem a freebsd svajcban. azutan van egy freebsd-m
notebukon. az meg akarhol a nagyvilagban. mindkettonek
van internethozzaferese. a kovetkezot akarom csinalni.
felhivom a notebukrol a gepemet. az felveszi a
kagylot, mert ugyes. a notbuk bekuld neki valamit,
amirol az tudja, hogy jonni akarok. mondjuk egy
levelet. leteszi a kagylot es betarcsaz a lokal
internetre, utana elkuldi a mail cimemre mondjuk az ip
cimet. en is kozben letettem a kagylot es a lokalis
szolgaltatohoz tarcsazok. addigra valoszinuleg ott van
a levelesladaban az ip cim. ekkor mar jol es olcson
tudok a serverrel kommunikalni. a megvalositashoz
kinek van otlete?

geza