Did anyone wonder on the difference between Windows 3.1 and FreeBSD 3.1? (fwd)

Szabolcs Szigeti (PinkPanther) pink at fsz.bme.hu
1999. Jan. 26., K, 15:01:39 CET

On Tue, 26 Jan 1999, Zahemszky Gabor wrote:

> Ja még valami.  Esetleg meg kéne csinálni, hogy a Unixokon a login ablakon
> mindig legyen egy karakterkiválasztó, amiből cut'n'paste módon lehessen
> begépelni az infókat, és végre teljesen ki lehetne dobni a billentyűzetet.

Ettol fuggetlenul, ha mar login, azert azt mindig irigyeltem a windozban,
hogy amikor a passwordot gepelem, akkor csillagok jelennek meg helyette,
es pl. tudom, hogy a ^H az most eppen letorolte, vagy azt is beirta a
passwordbe. Persze, kivancsi szemek igy lelesik, hogy hany karakter a
jelszom...

Mellesleg az editorokkal kapcsolatban, a microsoft IPv6 kod letoltheto
forrasban, es abbol latszik, hogy bizony emacs-szal keszult, mert az elso
sorban ott van a -*- stb. modvalaszto string.

szabolcs