4.0

Peter Czanik czanik at fang.fa.gau.hu
1999. Jan. 23., Szo, 09:51:35 CET

Hello,

On Fri, 22 Jan 1999, Szabolcs Szigeti (PinkPanther) wrote:
> megcvsuppoltam es make worldoltem egy 4.0-CURRENTET. Csont nelkul

Ha jol vettem ki az announce-bol, akkor szuletett egy 3.0-STABLE is, de
release majd csak februarban lesz, es azt mar 3.1-nek hivjak. Kerdes:
Hogyan tudok egy 3.0-RELEASE-t felcvsup-olni 3.0-STABLE-ra. Mert mire a
3.1-RELEASE megjelenik, addigra nekem mar reg mukodo szerver kell, mert
akkor van a halandok (hallgatok...) legnagyobb ozone... Bye,
	Peter

Ui: bocs, ha RTFM, de agyacskam tovabbra is vizsgaidoszakos frissessegi
allapotban van...

Peter Czanik			GAU Faculty of Agriculture
czanik at fang.fa.gau.hu		http://fang.fa.gau.hu/~czanik/