cdrom gond

agdolla at mezon.net agdolla at mezon.net
1999. Jan. 11., H, 14:07:37 CET

Hali!

Mar' megin en kerdezek egy okosat :)))

szoval cvsup-tam -current-re, make world, make uj kernel
csodaszep a vilag, szol hogy vigyazzak, mer' a kernel ELF lesz, es
nem biztos hogy butul. erre siman butul :)) viszont azt hazudja, hogy
cd9660: Device not configured
mikor benne van config fajlban...

van egy cd9660_mod.o lkm, amit viszont nem tud belinkelni...
modload /lkm/cd9660_mod.o
ld: /kernel: malformed input file (not rel or archive)

mentsegemre szolgaljon, hogy loadable modult csak linux alatt hasznaltam,
es nem olvastam el a FreeBSD kezikonyvben, hogy FreeBSD alatt hogyan is
kell :)))))

help, nem latom a cdrom-ot, nem tudok mp3-at hallgatni (tobbek kozt)

Gabor