[FreeBSD] azonos gepek installalasa

Lemle Geza lemle at spike.fa.gau.hu
1999. Dec. 29., Sze, 11:04:22 CET

Szia!

 Elvben tudsz csinalni egy olyan boot floppy-t ami nfs-en keresztul
visszaallit egy dd imaget, vagy egy dump-ot visszallit egy elore
elkeszitett diszkre. Ez utobbira a Handbook-ban van valami utalas a fixit
floppy hasznalataval kapcsolatban. Nem mondom, hogy egyszeru, de
ha osszeszivsz egy mintat, akkor a tobbi konnyen megy.

Geza