[FreeBSD] 3.4-RELEASE CD

Attila Nagy bra at iif.hu
1999. Dec. 27., H, 19:44:54 CET

Hello!

> Mivel letoltottem a 3.4-RELEASE cd-image-t, ha valakinek szuksege van
> ra, meg tudom irni, 500 forintert (nyersanyagar). Sajnos postazni,
> elkuldeni, szemelyesen elvinni, telefonon bediktalni stb. nem tudom,
> sot, odaadni is csak munkaido utan. Szemelyesen el kell tehat jonni
> erte (Budapest, I. ker.).
Jo latni, hogy a FreeBSD-s kollegak ilyen kedvesek es segitokeszek.

Jut eszembe, polot nem akar mostanaban senki sem gyartani? :)
Bar en a FreeBSD-ben nem igazan mozgok otthonosan, de azert valahol a
szivem melyen szeretem es egy kis piros ordogos polo igazan dogosen tud
kinezni. Ha mar itt tartunk dogosebben mint a pingvines >;-)

Amiert irok:
Aki netalantan rendelkezik a 3.3-install.iso-val az megprobalhatja lehuzni
a 3.4-et rsync-kel is.
Nagyon-nagy gyorsulast ne varjon tole, ugy veszem eszre sok minden
valtozott a ket CD-n, de valamicsket csak gyorsit az FTP-hez kepest.

Aki megis elszanja ra magat:
rsync://ftp.kando.hu/cdimages/freebsd-release/i386/ISO-IMAGES/3.4-install.iso

ps: miert nincs rsync szolgaltatas egyik altalam probalt freebsd mirroron
sem?
Vagy csak en nezek el megint valamit? :)

Happy Y2k...

.---- mailto:bra at lists.kando.hu -----.----- Free Software CD-images -----.
|Attila Nagy - Systems Administrator@|ftp://ftp.kando.hu/pub/CDROM-Images|
|Kalman Kando Technical College      |finger bra at k2.jozsef.kando.hu      |