[FreeBSD] azonos gepek installalasa

Attila Nagy bra at iif.hu
1999. Dec. 27., H, 19:36:16 CET

Hello!

A level vegen irom erre az otletemet :)

> Talan nagyon elvont otlet de debian alatt probalkoztam hasonloval, ott van egy
> debian-cd csomag amivel hivatalos iso image-okat lehet csinalni, vagyis a mar
> kesz es mukodo rendszerrol kell kesziteni egy image filet, amit kesobb lehet
> hasznalni. Ugy gondoltam,h ogy egy masik gepen felrakok egy alap rendszert es
> csak siman az image filet rarakom.
Nos lehet, hogy en tudom rosszul, de a fenti -szerintem- nem igaz.
Az a debian-cd (YACS) arra valo, hogy egy debian mirrorbol CD-t
gyarthassunk. Semmi koze az elo rendszerhez. Bar nem neztem meg bele
alaposabban, de meggyozodesem, hogy akar FreeBSD-n is futhatha, amennyiben
ott megtalalhatok a hozza szukseges dolgok, mint pld dpkg, md5sum, perl...
Raadasul a Te megoldasod feleslegesen bonyolult. Ennyi erovel CD-re is
dd-zhetnek es azt bootfloppyrol tovabb...

Az eredeti leveliro gondolom egy konnyebb megoldasra gondolt, mint sima
dd-zesre diszkek kozott. Erre is van mod, tobb fele is.

A legelso, ami eszembe jut:
halozatrol dd-zes :)
Vmilyen unixos bootfloppy bele a gepbe, nfs-rol felmountolja a megfelelo
helyet es mar irja is ki.

Van egy ennel is egyszerubb megoldas, megpedig kesz program hasznalata :)

Erre tudom ajanlani a Norton Ghost-ot.

Kell hozza egy DOS-os bootfloppy es akar halozatrol is installalhatsz...

Trial verzio van, ami -ha jol emlekszem- olyan szinten teljes erteku, hogy
a fenti funkcio hasznalhato benne, tehat halozatrol tudsz installalni.

www.symantec.com, vagy www.ghost.com.

Sok sikert!

.---- mailto:bra at lists.kando.hu -----.----- Free Software CD-images -----.
|Attila Nagy - Systems Administrator@|ftp://ftp.kando.hu/pub/CDROM-Images|