[FreeBSD] FreeBSD CD

Attila Nagy bra at iif.hu
1999. Dec. 22., Sze, 13:07:13 CET

Hello!

> Miert nem hozzaferheto?
> ftp://ftp.freebsd.org/pub/FreeBSD/releases/i386/ISO-IMAGES/3.4-install.iso
OK, mar jon le nekem is...
A gond az volt, hogy a CD 20. ota kint van.
Es valoszinuleg ma reggel allithatta at rajta valaki a jogokat, eddig
ugyanis -rw------- volt (keress ra az ftpsearch.ntnu.no-n erre, ott meg a
regi modok latszanak).

Ugy latszik nem hiaba irtam nekik :)

> A hetvegen en is letoltom (ket napig betolti a teljes savszelessegemet...)
Oszinten irigyellek...
Gondolom 64k, vagy annal nagyobb savszelesseged van kulfoldre.

Ha nekem 6-7kbyte/sec-kel jonne orulnek... Most ugyanis eleg tetu, a
mirrorok a fenti galiba miatt pedig meg -ugy lattam- nem vettek at.

Koszi!