[FreeBSD] XDM

Sebestyen Zoltan szoli at netvisor.hu
1999. Dec. 15., Sze, 18:41:11 CET

Thomas Nagy wrote:

> Sziasztok!

Mi volt a gaz a kdm-mel? Anno sokat szmvtam vele, mert  a KDM nem a PATH
kvrnyezetvaltozst hasznalja, hanem sajat beigetett PATH-t. Mire ravettem a
linuxos fejlesztuket, hogy vegyik bele a /usr/sbin-t is, mert a chown ott van
is kell a KDM/XDM scriptjeinek egy ilet telt el. Is lehet, hogy azsta megint
kivettik kewl msdon.. Az, hogy a KDM hatteribe az istennek nem siker|lt mar
egy js ideje valsdi hatteret varazsolnom, az mar csak hab a tortan..:))