[FreeBSD] Re: cdiras

Zahemszky Gabor zgabor at CoDe.hu
1999. Dec. 3., P, 13:59:32 CET

> Ezt nem biztos, hogy ertem...
> Illetve biztos, hogy nem ertem. Tegnap este meg jo otletnek tunt
> subjectnek cdirast valasztani a cdirasrol kerdezoskodo levelemnek... :)
> Megmagyarazod?

Persze.  En a Te leveledet a ket modem beszelget FreeBSD alatt cimu threadben,
Ket modem beszelget FreeBSD alatt subject-tel kaptam meg.  Azt, hogy cdiras,
azt en adtam a reply-nak.

> Egyebkent danke.

Bitte.

> Kezdj uj eletet! :)
> En mar kulonben is unom azt a nyalanksagot ott alul ;)

Akkor csak neked, es csak ma itt egy uj.

--
A Föld az emberi értelem bölcsõje.  De nem lehet az egész életet a bölcsõben
leélni.