ip accounting

Pecsenyanszky Istvan pisti at szit.bme.hu
1998. Sze. 21., H, 12:45:44 CEST

On Mon, 21 Sep 1998 agdolla at datanet.hu wrote:

> persze, meg lehet csinalni, de nem igy :)
>
> pl lehet tisztan csak tcpdump-al :)
>
> akkor tudod ipfw-vel csinalni, ha a ket gep kozotti forgalom atmegy a
> gepen. pl
>
> 'A' gep:  192.168.1.11
> 'B' gep:  192.168.1.12
> 'F' gep:  192.168.1.13
>
> 'A' gepen ird be: route add -host 192.168.1.12 192.168.1.13
> 'B' gepen ird be: route add -host 192.168.1.11 192.168.1.13
>
> ekkor a ket gep kozotti forgalom megjarja a FreeBSD-t

Ez nekem nem igazan jo, mert ugy kellene megcsinalni, hogy az 'A' gep
gazdaja (aki nem en vagyok) barmit csinal a gepevel, mindenkeppen
szamolodjanak a csomagok. A ket kartyas megoldas majd csak akkor jon
szoba, ha nincs mas lehetoseg.

Linuxra van egy netacct nevu program, ami asszem eppen erre valo, azt
remeltem, FreeBSD-re is van egy hasonlo, csak en nem talalom.

Istvan