msql port problema + FBSD muri

Memphisto szoli at netvisor.hu
1998. Okt. 30., P, 17:31:13 CET

On Fri, 30 Oct 1998, Zahemszky Gabor wrote:

> Ha mar miattam nem voltal itt az elozon, akkor termeszetesen rogton javaslom,
> hogy legyen ket hettel kesobb, ami pedig 19, ha jol szamolom.  De azert ne en
> dontsek (bar valoszinuleg az kell, hogy valaki azt mondja, hogy es akkor most -
> legalabbis a mostaninal ugy tunt a dolog, hogy mindaddig nyult, mig szoli
> azt nem mondta, hogy akkor es ott.  Azert addig mas is roffentsen ra valamit.
Hat igen. <G>
Szerintem OK, az a jo, ha minel tobben vagyunk, most nem szorit olyan
hatarido, mint Julian eseteben. Akkor legyen nov 19, viszont tovabbi
hatarido modositast ne fogadjunk el, mert akkor 2000-ig nem lesz
nomohofugumIsoraz, akkor meg ki tudja milyen vilag lesz. (Y2K)

Sebestyén Zoltán AKA Memphisto		It all seems so stupid,
					it makes me want to give up.
szoli at netvisor.hu			But why should I give up,
                                        when it all seems so stupid?

MAKE INSTALL NOT WAR			And please avoid Necrosoft Widows