Talalka

Memphisto szoli at cs.elte.hu
1998. Okt. 26., H, 16:24:09 CET

Az elozo levelemben 7-8 orat jeloltem meg, lehet, hogy az kisse korai,
talan a 8-fel 9 jobb lenne.
A talkalkozohelyet azert jeloltem meg kulon mert lehet, valahol Juliant is
fel kene szedni - nem tudom, hogy mennyire ismeri Budapestet - szoval
lehet, hogy a szallashelye kozeleben kene talalkozni + lehet, hogy ez elso
kivalasztott hely eppen tomve van es tovabb kell allni. Persze lehet, hogy
nincs igazam.
 De tenyleg dobjatok fel otleteket minel elobb + kezdjuk el le fixalni,
hogy hova erdemes menni es kik/mennyien jonnek, mert kedd holnap van es,
ha ilyen tempoban szervezkedunk, nem lesz a egeszbol semmi, pedig en
igazan mennek. A kornyezetemben en hasznalok egyedul FBSD-t, en
terjesztem az 'iget', hogy van ilyen is, jo lenne mar olyanokkal is
talalkozni, akik nem neznek butan, ha azt mondom, hogy FreeBSD.

Szoval, hajra!

Sebestyén Zoltán AKA Memphisto		It all seems so stupid,
					it makes me want to give up.
szoli at neumann.cs.elte.hu		But why should I give up,
                                        when it all seems so stupid?

MAKE INSTALL NOT WAR			And please avoid Necrosoft Widows