Visiting Budapest oct21-29

Memphisto szoli at cs.elte.hu
1998. Okt. 21., Sze, 09:56:13 CEST

On Wed, 21 Oct 1998, Szabolcs Szigeti (PinkPanther) wrote:

> Hali!
>
> Hat ez egy jo kerdes? Kinek milyen idopont felel meg? Feltetlezem, hogy a
> hetvege, vagy a a jovo het eleje ami megfellelo. Es persze hol legyen?
Nekem csutortok delutantol kezdve a hetvege megfelel, felteve hogy most
kitalaljuk, mikor, mit, hol.

> Kerdes, hogy a partyt gepek kozeleben vagy gepek tavolaban rendezzuk?

Hat en egesz nap FBSD elott ulok, most is, ugy hogy nekem 8.

> Kulonben valoszinuleg azert engem fog hivni, mert mar egyszer, vagy negy
> eve talalkoztam Juliannel itt Budapesten.
OK

Sebestyén Zoltán AKA Memphisto		It all seems so stupid,
					it makes me want to give up.
szoli at neumann.cs.elte.hu		But why should I give up,
                                        when it all seems so stupid?

MAKE INSTALL NOT WAR			And please avoid Necrosoft Widows