AWE32

Peter Czanik czanik at fang.fa.gau.hu
1998. Júl. 15., Sze, 15:34:48 CEST

Hello,
	Bocsi, ha a kereszpostazas miatt tobbszor megkapod ezt a
levelet...

On Wed, 15 Jul 1998, Zahemszky Gabor wrote:
> Bocs, csak azt felejtettem el, hogy esetleg maga az URL erdekelne (nem vagyok
> olyan helyzetben, hogy most orakat toltsek a halon azzal, hogy megkeressem)
> - mondjuk egy olyan url, hogy ott van a spiken, vigyem el (meg ilyesmi :-)
OK. Az eredeti URL: http://bahamut.mm.t.u-tokyo.ac.jp/~iwai/awedrv/
Es most epp toltodik az egesz az ftp://fang.fa.gau.hu/pub/awe/ konyvtarba.
Miutan lusta vagyok, igy FreeBSD es Linux AWE driverek egyszerre csorognak
lefele az adott helyrol, valogatas nelkul, hala a wget nevu apro
joszagnak... :) Amig nagyon ki nem fogyok helybol, addig maradhat, es ha
el nem felejtem, akkor frissitem is ;-))) Bye,

Peter Czanik			GAU Faculty of Agriculture
czanik at fang.fa.gau.hu		http://fang.fa.gau.hu/~czanik/