route-olas

agdolla at mezon.net agdolla at mezon.net
1998. Dec. 22., K, 14:38:47 CET

> Ezek szerint a linux megserti az eloirasokat, mert kitudjamelyik rfc
> alapjan tobb interfesszel rendelkezo nem-router gep alaphelyzetben nem
> tovabbithat csomagokat. Ezt kulon kell engedelyezni, etc/rc.conf-ban van
> egy flag amit YES-re kell allitani.

kozben meg eszembe jutott valami:
ha nem az a gond, hogy nincs beallitva a packetek forward-olasa (vagyis be
van allitva), akkor az is lehet a gond, hogy a nem privat ip cimu Sun es
Cisco nem tudja, merre vannak a 192.168.x.x gepek, vagyis mondjuk a
192.168.2.2 geprol megpingelve odafele nincs gond, csak epp nem jon vissza
a valasz :)))

persze ez a linux-ol sem mukodott volna.....

Gabor