failure notice

Magosanyi Arpad mag at bunuel.tii.matav.hu
1998. Dec. 3., Cs, 09:39:39 CET

A levelezőm azt hiszi, hogy Lemle Geza a következőeket írta:

> Sziasztok!
>
>  Ahanyszor levelet kuldok a listara egy ilyent mindig kapok. Hogy lehet
> ettol megszabadulni ?

Az történik, hogy a mail.kerorg.hu MTA-ja nem találja ezt az emailcímet.
Sőt a harasoft at poligon.hu-t sem:
220 mail.kerorg.hu Niagara v2.20 SMTP Service ready
helo hal2000.hal.vein.hu
250 mail.kerorg.hu saying hello
vrfy <harasoft at mail.kerorg.hu>
551 5.1.0 User not local; please try <harasoft at polygon.hu>
vrfy <harasoft at polygon.hu>
550 5.1.2 Address <harasoft at polygon.hu> not found

Két eset van:
-a mail.kerorg.hu-n van valami elkonfigurálva
-nincs ilyen user

Azt végképp nem értem hogyan kerül a képbe a mail.matav.hu MTA-ja. Mert
se a polygon.hu-nak, sem a mail.kerorg.hu-nak, sem a kerorg.hu-nak nem MX-e.

Illetve még az lehet, hogy egy mail.matav.hu címről .forward van oda.

--
GNU GPL: csak tiszta forrásból