FreeBSD Magyar keymaps/font maps?

Bela Csabi csabi at baby.different.hu
1998. Aug. 24., H, 18:59:51 CEST

Hi!

On Mon, 24 Aug 1998, Zoltan Sebestyen wrote:

>  OK. Kisse masnapos vagyok, a tegnap esti sorozes utan. Konkretan arra
> gondoltam, hogy a Win/X-Win alatt megszokott kiosztas lenne a jo, azaz pl:
> a ';' helyett az e' betu, stb... Az egy mas kerdes, hogy az z es az
> y meg legyen-e cserelve, szerintem fuggetlenul attol, hogy milyen lesz a
> kiosztas egyebkent, kene egy nem cserelt es egy cserelt valtozat, mert ez
> a csere sok embert zavar.

Lehet szavazgatni a kiosztasoikrol, de szerintem is a kvazi (vagy talan
hivatalos) szabvanyt kene kovetni. Nem csak a ; helyere kene az e', de meg
kene csinalni az osszes AltGr-es kombinaciot is. Hogyha mar magyar
billentyum van, korrektul ki tudjam hasznalni, 'minden legyen ott, ahol
irva van'.

| Bela Csabi system-administrator  | void main(void){                 |
| Different Foundation             |    printf("Hello World!\n");     |
| H-9022 Gyor, Liszt F. u. 20      | }                                |
| Ph/Fx:+36-96-317675, Mobil:+36-20-545661, E-mail:csabi at different.hu |