booteasy (fwd)

Antal Rutz rutz at dab.iit.uni-miskolc.hu
1997. Sze. 22., H, 11:12:37 CEST

---------- Forwarded message ----------
Date: Sun, 21 Sep 1997 19:29:49 +0200 (GMT)
From: Pecsenyanszky Istvan <pisti at c3.hu>
To: Antal Rutz <rutz at dab.iit.uni-miskolc.hu>
Subject: Re: booteasy

On Sun, 21 Sep 1997, Antal Rutz wrote:

> A disklabel, rak fel valami bootprogit. Mi lenne, ha a masodok diskre is
> raknal booteasy-t. Akkor a masodikat is helybol felismerne.

Tettem arra is. Most vegulis mukodik, bebootol magatol a gep, de nem
tudom, hogy pontosan mitol javult meg. Most ugy nez ki, hogy a legelejen
bejon egy ilyen:

	F1 . . . BSD
	F2 . . . disk2

itt az F2 a default, 5 mp mulva:

	F1 . . . BSD
	F2 . . . disk1

itt az F1 a default, 5 mp mulva:

es itt vegre az 1:sd(0,a)/kernel az alapertelmezes, es megint
5 mp mulva bebootol a gep.

Gyartottam a root-ba egy boot.config nevu file-t, amibe beleirtam, hogy
"1:sd(0,a)/kernel". Kiprobaltam, tenyleg ezt bootolja alapertelmezeskent.
Egy /boot.help-et is letrehoztam, amit kiir bootolaskor.

Ha az elso valasztasnal (ahol F5 a default) F1-et nyomok, akkor megint
elojonnek azok a hibauzenetek, mint amit az elso levelben irtam. (Can't
find ...)

Most vegulis mukodik, koszonom a segitseget.

Istvan