sebesseg kerdes

Lemle Geza lemle at spike.fa.gau.hu
1997. Sze. 4., Cs, 16:10:17 CEST

Sziasztok!

On Thu, 4 Sep 1997, Gabor Dolla wrote:

> 2.2.2 az stable nem ?

A 2.2.2 az nem a 2.2-STABLE az amire en gondoltam. Erre a verziora egy
cvsup futtatas utan tehetsz szert.

> halokartya nagyobb teljesitmeny az azt jelenti, hogy 100 mb/s legyen ??
> minek ? vagy pci buszosra gondolsz ?

Mondjuk egy jo isa buszosra pl.: Etherlink III, ez2000+ vagy ilyesmi. A
kesobbi top-os leveledbol arra kovetkeztetek, hogy betelt a swap
particiod. Ez egyreszt lehet attol, hogy tul kevesre szabtad, vagy
az squid-ba a meoria konfigot atirtad, es es nem a legjobban sikerult.

Geza