sebesseg kerdes

Szabolcs Szigeti (PinkPanther) pink at fsz.bme.hu
1997. Sze. 4., Cs, 11:47:46 CEST

On Thu, 4 Sep 1997, Gabor Dolla wrote:

> ugy nez ki, nem birja a terhelest, foleg este, mikor sokan kezdezgetik
> rengeteg nyitott socket van (2500?), load 3 es 4 kozott...
>
> kerdesem: ha felteszek ra masik PC-s unixot (Linux, NetBSD, OpenBSD, BSDI,
> SCO, UNIXWARE, SOLARIS, QNX :), akkor jobban jarok-e, vagyis mas PC-s
> unixok fajl kezelese es socket kezelese lenyegesen gyorsabb-e, mint a
> freebsd-e, vagy kb egyforma ?

Hmmm. Jo kerdes. Szerintem, mielott lecserelned az oprendszert,
utana kene jarni, hogy miket lehet benne feltuningolni.

(IMHO, a jo oreg BSD kod meg mindig verhetetlen, inet fronton)

Konkret otletet en sem tudok mondani, de egy kis kernelfurkeszes
meg a sysctl net.inet.* vizsgalgatasa szerintem vezethet eredmenyre.

Van ott eleg parameter :-)

szabolcs