Abszolut kezdo kerdes

Lemle Geza lemle at spike.fa.gau.hu
1997. Okt. 30., Cs, 08:19:04 CET

Szia!

 Attol fugg mit akarsz kezdeni vele. Az install elkezdesehez eleb a
boot.flp a floppy-k kozul, a bin konyvtarbol pedig minden.
Ha rendszer C forraskodja is erdekel, akkor az src konyvtar tartalma is
szugseges. A dokumentacio a manpages, info, catpages, es doc
konyvtarakban vannak. Ha kezdo vagy az nagyon javallott.
A XF86xx konyvtarban van hozza a grafikus resz.
A tobbi konyvtar tetszes szerint. A des konyvtarral ovatosan kell banni.
A dolog arra szolgal, hogy kivalaszd, melyik titkositasi rendszert akarod
hasznalni a bsd alatt. Native md5 van benne, ha akarod a jo oreg des-re at
lehet a des konyvtarba foglaltak segitsegevel. Csak akkor rakjad fel, ha
muszaly. A proflibs csak bizonyos progikhoz kell ha hianyzik, akkor
raersz utolag feltenni.

 Ha a nativ unixon kivul mas is kell, akkor a packages konyvtarban van meg
hozza rengeteg progi.

 A 210M eleg neki a minimumhoz. A grafikaval, es plusz programokkal egyutt
mar ossze kell huznod a nadragszijat.

Geza